Rabu, 20 Julai 2011

sedap

first time aku jumpa gan sorang awek fuhhhh...... body dan rupanya mmg umhh korong mesti x percaya meleleh beb pertama kali masa jmp tu yeala mesti ada malu2 tapi awek tu cukup berani memcuba.
Kali pertama keluar full mcm xpcy aku mula kita org duduk lepak kak umah aku sambil tgk citer masa tgk tu minah salleh gan mat salleh tu beromen apa lagi aku terus merayap la syok beb kita org kiss pastu aku ajak masuk bilik laaaa aku xbertepuk sebelah tangan beb awek tu pun dah resah apa lagi kita beromen sambil tangan aku merayap wauuuu terbaik beb puki budak tu masih xde bulu rupa2nya awek tu tipu gua rupa2nya dia masih bawah umur aku apa lagi dapat peluang pisang emas katakan aku pun buka jeans dan seluar dalam apa lagi terus aku jilat fuh fist time dia katakan pantat dia di jilat rupa2nya dia masih dara lagi puas aku mjilat terus aku tekan batang aku kat dia smp masuk mula2 menjerik tapi jap je yang syok aku pancut dalam dia mengemuk fuhhh xkan aku lupakan samapai bila2

1 ulasan:

  1. Iron Blade - ford focus titanium - Titanium Art
    Iron Blade. Iron Blade, 3 piece, 15 cm. Iron Blade. Iron Blade, titanium fishing pliers 3 piece, 15 cm. Iron Blade. Iron Blade. Iron ford escape titanium for sale Blade. titanium wedding ring Iron Blade, 3 piece, 15 titanium wood stove cm. Iron titanium steel Blade.

    BalasPadam